13 April 2011

Aku Disebalik Dunia Blog

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Hari ni nak join segmen yang dibuat oleh tuan belog Kechik Itu Comel, nak join sebab tertarik bila tuan belog cakap....



tiap hari saya akan buat entry pasal segmen ni..
kiranya promote blog korang la pada blogger2 lain..



Tapi ada soalan kena jawab..

a) ceritakan tentang diri korang ( kerjaya, keluarga atau apa2 je)

Saya ni asal Temerloh,Pahang. lahir tahun 1991, muda lagi, masih bujang.*motif?*
Masih belajar di UiTM Shah Alam dalam Ijazah Sarjana Muda Ukur Bahan.
Ada 3 orang adik beradik, anak sulung dan seorang kakak yang baik ( apa kena dengan aku ni)
Nak tahu lebih lagi, klik sini

 b) tujuan korang buat blog ni..

Buat belog ni sebab nak popular macam Hanis Zalikha.
*Ok, aku tipu, waktu mula-mula buat belog tak kenal pun siapa HZ*
Nak buat belog sebab nak kongsi cerita dengan orang kot, biasalah kalau nak cerita kat kawan, takut diorang bosan lak dengan aku mengarut ni.

 c) selama korang berblog ni, apa yang korang dah dapat..? 

Setakat ni dah jadi makin popular ada ramai kawan even tak pernah jumpa pun. Tahu kat mana nak habiskan masa yang banyak gila free ni *tangan ke dada, mata ke atas* dengan update belog.
Dapat tahu jugak info yang best dari orang lain.

sekian, DONE :)





6 comments:

cik najihah said...

pewit nak ngorat hee

nur anis said...

hai bakal QS..^_^

Anis Adila Aris said...

cik najihah

mane boleh..dah ada empunya,,hehe

Anis Adila Aris said...

nur anis

hai kembar nama..hehe

Nour Akmal said...

thanks sudi join segmen blog saya..

dh update segmen n blog awk dh di listkan..jom baca..=)

anny said...

anny singgah dari segmen KIC..
meh singgah blog Anny.. :)