13 April 2011

Apa Nak Jadi Dengan Anis Adila Nie

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Esok aku ada test Construction Technology, test itu memerlukan aku tahu segala pembinaan tentang window, door, frame, staircase, etc.
Test ini memerlukan aku sketch segala benda yang disebut di atas.

nampak tak meja penuh dengan kertas

tak muat meja, sepahkan kat katil pulak

tapi semua tu tak boleh tanding godaan belog aku..arghhh
Ya Allah, dah la baru je baca sikit, konon-konon nak online nak rehat kejap tapi tak offline lagi ni dari tadi, tengok sempat lagi update entry. waaaaa......macam mane ni.. syaitanlaknatuallah... berambus kau dari menggoda aku..ssshhuuhh...ssshhuuhhh

9 comments:

nad azmi said...

nad pon slalu gitu. kate buka kejap, last2 teros melekat dpn laptop..hehe

sabenazakey said...

jaohkan diri dgn laptop.. intenet merbhye,.hu3

RaraPuing said...

hehehehehe alolo kena letak jauh2 lappy tu dear

dear i de buat entry pasal u ..tq follow myb blog ..heee

http://puingcinta.blogspot.com/2011/04/follower-100-sangat-cantik.html

NaNaSaHiR DaTaNg KoMeN.. said...

samalah...ingt nak g sarapan..jap lagi melekat kat blog...sebelum bos masuk..heheh

meh, nana tag kamu..

http://bungakubakawali.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

gadisBunga said...

exam dulu..... :)

nur anis said...

blog sangat-sangat hebat mengahsut suruh update entry..saya pun macam tu jugak..huhu

Anis Adila Aris said...

serius, kalau nak study kena berjauhan dr benda-benda yang boleh buat kita leka ni, kalau tak..macam diats la jadinya :)

tq semua, sudi baca entry busuk ni..hehe

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

bkn penoh kertas jek dear, tapi penoh iron jugak. ahakss... ^^

Anis Adila Aris said...

haha.. iron tu penting tu, kalau tak ada, tak gi kelas la..

biasalah duk hotel, iron pun atas tilam aje..hehe