26 April 2011

Baru Nak Excited Abg Ben Tinggal Jejak Tapi...

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Ikutkan nak study tapi online kejap, tengok dulu apa yang patut kat dalam blog ni ha dan ternampak sesuatu di shoutbox


wooo.....
Terus dalam hati berkata-kata
Waaaa... Abg Ben singgah belog aku la, tinggal jejak lagi kat shoutbox. Ni mesti nak review belog aku la ni..hehe
Bila klik link tu, tiba-tiba keluar page ini..


aik??
Sejak bila Abang Ben ni dah tukar blog, aku rasa blog dia macam bawah ni, awat keluar Jutawan Klik lak.. 



Ni mesti PENIPU, aku report kat Abang Ben...ayyokk... nanti Abg Ben mengamuk tak tahu.


pisssstttt : Baru nak bergumbira...ishh

8 comments:

JIJI YU said...

hahah aku tinggal bau kaki ko tak teruje eh

Anis Adila Aris said...

JIJI YU

ha??? xde bau busuk pun kat sini... :D
tipu nie....

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

jeles tggi menggunung neyhhh, abg beng nk kene pukol ni tawww! heheh :P


jom singgah entry baru :)

Rezeki Cintabunga mencurah² ke dalam gandum! heheh

Mrs.Yie said...

nasib kita sama dik..

GARA-GARA BEN ASHAARI

.m y z. said...

aiyokk tatayokk. haha. mcm2 lah cara dorang ni buat. ish3.

NUR AYNIE said...

aiekk~ ahhaha~ penipo bosar nie...=)

cik najihah said...

die pun nk ben jugak..
ben 10 hahaha
tah pape..baru nk semangat kan...ki3..
tibe2 teringin nk jumpe abg ben weh

nabila faryzza said...

laaa, baru nak excited sikit2, dah kena tipu. sabor je laaa. ahkz! :D