16 April 2011

Blogger Cantik Dimata Aku

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Kalau korang nak tahu, aku ni suka sangat tengok orang yang cantik-cantik ni, kalau dah nampak tu, aku usha sampai hilang dari pandangan aku. Tapi jangan pulak cakap aku ni lesbian, tak la. Memang aku suka tengok benda-benda yang cantik ni. 


Hari nak kongsi dengan korang, siapa blogger yang cantik dimata aku. Ye la, mana la tau, korang cakap tak cantik tapi aku rasa diorang cantik. 

Fatin Suhana
Mula-mula bila jumpa belog Fatin Suhana ni, aku cakap dalam hati " Ya Allah, cantiknya dia ni". Mata dia sangat la cantik, Fatin Suhana ni pernah jadi cover girl untuk majalah Dara.ComDia study di UiTM Shah Alam, harap-harap satu hari nanti ada la terserempak dengan dia. Fatin Suhana selalu buat vlog. Nak tengok, pergi lah belog dia ye :)

Fatin Liyana
Siapa yang tak kenal Fatin Liyana ni. Dah la pandai, cantik pulak tu. Dah la gamble je entry dalam belog dia. Baik lak tu even aku pernah buat entry menyampah kat dia. Fatin Liyana ni selalu bagi macam-macam info yang berguna dalam belog dia. i loike :)

nadia irine marcello
Aku start tahu pasal belog Irine Nadia Marcello ni masa ada undian untuk Blog Pilihan Malaysia tahun lepas. Dia sangat la comel, setahun muda dari aku. Irine ni pun pernah jadi cover girl untuk Majalah Dara.com. Abang dia handsome jugak..hehe

Nurul Ain
Nurul Ain ni comel je orangnya tapi tak lama lagi dah nak jadi isteri orang dah pun. Cara penulisan dalam belog pun jenis gamble aje, jom la baca belog beliau :)

Ajwin Ajeera
Ajwin Ajeera ni la salah satu fovourite blogger aku masa mula-mula aku buat belog. Dia sebaya dengan aku je. Muka dia ada iras-iras dengan Diana Rafar. Tapi sekarang ni Ajwin Ajeera ni dah tak rajin update belog.

Anis Adila Aris
Yang ni tuan belog ni, tak berkaitan pun dengan tajuk entry di atas..hehe


35 comments:

sharifahzakiah said...

memang cntik pun :) yg bwh skali tu pun xkurang jugak cntiknyeee :)) tehehe

Chegu Zubir said...

pada c.z anis pun cantik what boleh masuk top 3 lagi..hehehe

neway nice entry,..hehehhee

kecantikan dalam vs kecantikaln luar???
mana penting??hehehe

t e m b u m e said...

awak pon chantek! hehehe

noraliza said...

yg paling bawah tuu pun cantik gak :)

aTy _faRed~ said...

yang cantik tu memang menarik perhatian..:)

Anis Adila Aris said...

sharifahzakiah

eh yang bawah tu tak masuk dalam carta :)

Anis Adila Aris said...

Chegu Zubir

eh, tak la..x layak pun..

kecantikan dalaman la penting :)

Anis Adila Aris said...

t e m b u m e & noraliza

ish...nak bodek la nie..hehe

tak ada la, biasa aje la dear.

Anis Adila Aris said...

aTy _faRed~

yang cantik tu la yang kita nak pandang je...

t e m b u m e said...

mane de bodek
kita gatau bende betullaaa
hehehe

eh, nak final dah kan?
good luck sayang! hehe

sabenazakey said...

suka fatin liyana ngan irene,.

mahirahnazlim said...

mmg gojes belaka la sume !

| gad1s s0ypans | said...

hikhik....

sume yg cumeii2 je ann.....???

tp gad1s stuju,bl0g d0wg mmg besh....
(=

SuFy said...

awk cantik la..;)

nuruashia ♥ said...

anis pon tersenarai dlm kategori tuu laa..ehheh..

daya said...

semua pun cantikk lah. :)

ku-cit said...

kadang2 cantik2 ni makin banyak dugaan dia kan

ahpen kamarudin said...

ekh..sumo cantaik...tp...lagi cantik kok sumo heh jadi bini den...kekekekekekekekekeh....~

::SimpleGirlOfMe:: said...

cute la kamoo..huhu

fifianggun said...

awak pon cantikla

fierapirot said...

eh yang bawah sekali tu lah paling cantik..tergode i u..hehehehe

eykin murnie said...

tuan punya blog pon sangat cantik

Rina Isa said...

Khas buat PENCINTA HANDBAGS!
Koleksi yg menarik & stylo serta tips2 berguna.

Kunjungi kami di http://mrsladysstylo.blogspot.com/

TQVM! :)

♥ Leyza RamLi ♥ said...

mmg cntek2 blog tue..orgnyee pown cantek kn~

Your`Mine said...

http://www.deepsparrow.com/2012/05/give-away-domian-precuma.html

Your`Mine said...

@Rina Isa

miss_anna said...

kunjungi blos sy www.missanabeauty.blogsspot.com
penyelesaian kepada masalah kulit muka..

anyn nahmudin said...

comei2 la blog depa ni..jeles tui..hikhik..

nur ezqy said...

http://lace-rose-murah.blogspot.com/2012/07/1-or-2-rows-3d-roses-lace.html

1 & 2 Row Lace Rose dijual dengan harga RM 4.50 dan RM 9.00 / meter sempena pembukaan online shop saya

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

akak pon suka tgk org cantik-cantik


fatin suhana cantik..amirah filzah cantik tp nurul ain ialah super cantikkk

boni kacak said...

awak pun apa kurangnya :)

Deena Yahya said...

I LIKE !!!

Amanda Musa said...

awak pun cantik per.. :)
http://thefunnjoy.blogspot.com

juls julie said...

yg blogger Nurul Ain tu mmg cantik..pernah jumpa dia real..

sangat baik, peramah & yg penting tak sombong.. wlupun byk kawan2 lam FB dia, dia salu jugak komen2 kat FB akak... ;)

Zaihan Hamba ALLAH said...

semoga success dunia akhirat...aamiin