11 April 2011

Cik Anon Dah Serang Belog Aku Ni

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Belog aku ni jarang sikit dilawati oleh si anon bermulut jahat tapi hari ni belog aku dah diserang.

klik untu pembesaran

1st comment ni kat entry yang ini tapi yang ni cik anon ni baik sikit tapi tiba-tiba je cakap jangan selalu marah pakwe aku.




Comment yang ni pulak kat entry ini, nampak sangat jelous la tu. Tak suka, tak payah  
susah-susah comment.

Adakah ini menunjukkan tanda-tanda yang aku akan popular??? Tapi tak ada maknanya sebab aku tahu cik anon ni siapa, eh bukan cik tapi encik. Tengok gaya pun aku dah tau siapa.
 Meh kita bako je la..bako...bako..

................................................
...........................................
....................................
............................
........................
...................
...............
.........
...
..

cik anon ni aku sayang
biasalah mulut dia memang puaka



11 comments:

akuNAJWA said...

sweeetttt !! hahaha :)

Anis Adila Aris said...

akuNAJWA

haha
sweet la sangat,
anon = bf sendiri..hehe

cik najihah said...

anon tu jeles hahah

Anis Adila Aris said...

cik najihah

serius...si anon tu sangat la jelous..yang x leh bla.. PERASAN

sharifahzakiah said...

kahkahkah siap tau ag sape cik anon 2 ek . hahaha lucu laa anis ni :D

Anis Adila Aris said...

sharifahzakiah

dah kenal sangat dengan nurudin nazrin tu.. mmg dia je cik anon kat belog nie..haha

NaNaSaHiR DaTaNg KoMeN.. said...

ala comeinye..kite bako je...bako..bako..hehehe

RaraPuing said...

hehehe sweet jer...

jom jom kite bako jerrr.:))

Anis Adila Aris said...

NaNaSaHiR DaTaNg KoMeN..

hehe... siapa setuju angkat tgn macam saya :)

Anis Adila Aris said...

RaraPuing

tq dear :)

cik najihah said...

hahah apekah jantina anon itu ek..