23 April 2011

Contest Sehati CWL dan Fara

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


banner contest..serius comel :)
Mulanya aku dah malas nak masuk contest-contest ni, kecik hati sebab tak pernah menang, eh pernah menang tapi ak pernah dapat hadiah...cehh..

Tapi setelah melihat hadiah-hadiah yang akan diberi untuk pemenang, terus dengan senang hatinya aku join contest yang dianjurkan oleh cwl dan cik Fara. Hadiah apa yang menarik sangat sampai boleh pujuk hati aku ni masuk contest ni, moh le tekan dengan penuh kesabaran di sini.

Cik-cik penganjur suruh tepek satu gambar comel kat entry ni, aku ni payah sikit nak cari gambar comel aku sebab banyak sangat kan..hahaha *cukup Anis Adila Aris*

habis comel dah aku pilih ni
Aku ni kan baik orangnya jadi taknak la nak menang sorang-sorang aje kan, aku nak kawan-kawan aku ni menang sekali. Kawan-kawan yang bertuah adalah


pissssttt : Cik-Cik penganjur yang comel, dapat hadiah saguhati pun ok untuk mengubat lara di hati ni :)





3 comments:

CWL wanie LovelA said...

isy sayang ..tqsm joined

noraliza said...

comel :)

cik najihah said...

tq dear..
btw aku beli pashmina tu kat pasar malam temerloh je 10 hengget