15 April 2011

Gelombang H1N1 ke 3

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Hari tu tengah duduk lepak dalam bilik sambil jalan-jalan pergi belog orang, dengar la annoucement tapi tak berapa jelas. Malas nak keluar bilik sebab ingatkan benda tak penting. Tiba-tiba tengok fb, kawan aku Nabila Faryzza post something kat fb.

rupanya ni la annoucementnya
Maknanya kat UiTM Shah Alam, dah ada yang dijangkiti H1N1. Hari tu dah senyap sekejap pasal penyakit ni, ni ada balik. Kawan-kawan semua, jaga kesihatan ye, meh tengok sini untuk tahu lebih lanjut pasal H1N1

pisssstttt : rasa tak sedap badan la pulak..adoi..



2 comments:

gadisBunga said...

salam. sebab tu kene berjaga2. mebi langkah terbaik adalah dgn dapatkan suntikan vaksin h1n1.

aTy _faRed~ said...

jaga pergaulan... jangan terdedah pade luar sangat...:) jage diri bebaik key..:)