10 April 2011

Jimmy Shanley Tak Pernah Diberitahu Pasal Kandungan

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


"Sebaik-baik isteri ialah yang dapat menyenangkan hati suaminya apabila engkau (suami) melihatnya dan apabila disuruh dia menurut perintahmu, dan dia dapat menjaga kehormatan dirinya dan hartamu ketika engkau tiada di rumah." (Riwayat Thabrani) 

Mesti semua orang dah tahu pasal kisah Jimmy Shanley dengan isterinya. Tadi Melodi ada temuramah Jimmy Shanley ni pasal masalah dia tu, siapa yang tak tengok tadi, meh aku nak cerita sikit apa yang dia cakap dalam Melodi tadi.

  • Waktu malam pertama mereka sebagai suami isteri, isteri dia dah keluar jumpa kawan-kawan balik pagi-pagi buta.
  • Jimmy tahu pasal kandungan isteri dia dari cakap orang je, dia tak dimaklumkan langsung pasal kandungan tu oleh isteri dia.* serius, yang ini sedih*
  • Isteri dia jenis sosial sikit.
  • Sebelum kahwin, isteri dia dah janji nak berubah dari buat benda-benda yang tak elok.
Serius, sangat la kesian dengan Jimmy Shanley ni. Tapi apa-apa pun mesti ada hikmah di sebalik kejadian.
Tapi yang peliknya, ada lagi manusia bergelar isteri macam ni kan, tak tahu ke syurga seorang isteri terletak di bawah tapak kaki suami.

Kawan-kawan, nanti dah kahwin, jadi seorang isteri yang baik tau :)

16 comments:

Cik Nathrah said...

kesian jimmy kan. nk tgk jugak melodi. waaa

Aisya Rahim said...

Ya Allah,ada jgk isteri mcm tu?

cik najihah said...

weh sampai hati bini dia buat gni..
sian pakwe aku wuwuwuwuwuw

Miss ROSES said...

ya..mmg sedih....nnton melodi td..jimmy nk nngs...sedih tgk...hmm

Anis Adila Aris said...

Cik Nathrah

rugi tak tengok..banyak cite hot hari ni.hehe

Anis Adila Aris said...

Aisya Rahim

tue la pasl, payah tak tahu dosa pahala nie

Anis Adila Aris said...

cik najihah

amboi....sejak bila...hehe

Anis Adila Aris said...

Miss ROSES

tu la kesian die kan..
ish...ish....

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

aihhh mcm2 ragam daaa..
sayangi la suami seadanya..
kalau dia x de nnt..kan menyesal..

Cik Embun said...

kalau artis bcerai, selalu kita pikir dunia artis tuh yg wat artis jd sosial.. tp lain plak rupanya yek...

NaNaSaHiR DaTaNg KoMeN.. said...

aik..suami da cukup hensem..kacak, macho..takkan cr lain kot...kan da ada tanggungjawap...erm...sian jimmy..tula, lain kali pilih i jerk..ehhehe

nabila faryzza said...

kte pun tgk melodi gak tadil serious kesian gilaa dekat jimmy. haish!

Anis Adila Aris said...

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥

tue la pasal, nasib baik la saya tak kawin ag..hehe

Anis Adila Aris said...

Cik Embun

terbalik pulak kan, tue la tak boleh nak judge orang camtu aje

HAJAR hasan said...

sangat simpati dengan nasib jimmy. doakan yg terbaik untuk dia, isteri dan anaknya. ;)

Anis Adila Aris said...

HAJAR hasan

harap ada hikmah di sebalik apa yang berlaku. :)