25 April 2011

Mencari Follower Yang ke 499

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Belog ni pelik jugak, kalau hari tu laju je meningkat follower, bila kita duk tunggu-tunggu ni, tak ada pulak dia naik-naik.


Aku mencari follower yang ke 499. Bagi special sikit, kalau tak yang 499 tu tak akan jadi yang ke 500 kan. hehe
Tapi jangan gatal-gatal lak yang dah sedia follow ni nak unfollow, debik kang. Aku kenal la siapa yang dah follow aku..hehe *ayat ugutan*


siapa la orang tu ye??

13 comments:

memel said...

ke 499 tu ade hadiah x.?hehe

JIJI YU said...

rr tak adil..kite yg follow mule2 takde ape2 pon..ahaha

Anis Adila Aris said...

memel

amboi..nak hadiah bagai... :)
nak sponsor ke?

Anis Adila Aris said...

JIJI YU

alolo... tak mo marah-marah..
jap aer nak gi cari awak follower ke berapa...jap tau

aryl said...

penantian tu suatu penyiksaan~~
hehehe..

setia la menanti yg ke 499--

xoxo
aryl

www.fierapirot.bolgspot.com said...

saye akan cube dapatkan..=)..tapi sekarang baru 492...

KatekateKite said...

wah! lagi 6 orang jek!

elinADNAN said...

dasyat..chaiyok chaiyok kayhh....

cik najihah said...

pewit..nk unfollow bole hahaha
then nak follow balek ngee

Anis Adila Aris said...

cik najihah

aku debik ko kang.. kalau la ko follower 499, kau buat2 x nmpak je..haha

BHAIHAQI COOL said...

Abg Mell Ngada2 Ambil Yg ke 499 , x ske - x ske ..

memel said...

dah 499 ke.?heee ;)

AM said...

follower 498 menjadi assist .