01 April 2011

Mereka Blogger HOT

Assalammualaikum dan selamat sejahtera




Akhirnya tamat juga bloglist Blogger HOT di Belog Anis Adila Aris. Walaupun tak ramai yang join tapi ok la dari tak ade kan. Oleh sebab tak ramai, meh aku nak perkenalkan blogger-blogger HOT dan jangan lupa singgah belog mereka.




Cik Najihah ni pernah aku ceritakan di entry sini.




Sebelum ni Cik Bunga ni pun tersenarai dalam blogger HOT


NanaSahir Suka Komen



Sitinurfaezah Official Blogspot



Saya Sabreena Zakey



Ashmida Story
Ini adalah belog kakak aku :)


Pisssstttt :Terima kasih kepada semua yang sudi join Blogger HOT di Belog Anis Adila Aris.


7 comments:

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

auwww...on listed lagik cintabungablogspot, terharu dearrr ^^ tenggggs ;) muaksss!

sabenazakey said...

time kasih.,!

nurAMALLINA said...

terima kasih..

Anis Adila Aris said...

♥.::cintabunga™blogspot::.♥

saya lagi terharu cik bunga sudi join :)

Anis Adila Aris said...

sabenazakey & nurAMALLINA

sama-sama :)

cik najihah said...

eh syg..tenkiu.....huhu terharu..ngeee
thanks dear

Anis Adila Aris said...

ape lagi, belanja mcd la..hehe