09 April 2011

Nak Ada Cik Anon Yang Jahat Baru Boleh Popular

Assalammualaikum dan selamat sejahtera

cik anon & geng serang mangsa
Hari tu aku ada terbaca, kalau nak popular kena ada orang tak suka kita. Kalau tak ada cik anon yang bermulut puaka serang kau tu maknanya kau tak cukup popular lagi la tu. Kalau dah ada duk mengata kita, duk kutuk kita sana sini, buat entry benci khas untuk kita, sah la kita dah jadi blogger popular. 

Tapi aku sangat la tak setuju apa orang tu cakap, biarlah aku tak popular pun janji tak ada yang membenci. Kawan biar seribu, musuh jangan dicari. Biar la aku hidup sederhana aje, janji tak ada yang sakit hati dengan aku ni. Tak kisah la follower tak beribu, janji tak ada yang tak suka dengan aku. Tak senang hidup kalau baca orang ngutuk-ngutuk kita ni.

muka innocent *motif??*

pisssttttt : melalut sikit entry pagi-pagi buta ni 


8 comments:

diyana said...

perlu tak buat entry " cik anon sila la benci saya..sebab saya nak popular" hahaha gurau je..

betol tu..biar sederhana..asal disenangi..;))

faraa halim said...

setuju3 :))

Anis Adila Aris said...

diyana

comel je kalau wat tajuk entry camtu..haha

Anis Adila Aris said...

faraa halim

setuju bebeno :)

Chegu Zubir said...

setuju bia banyak kwn jangan bnyk musuh

Anis Adila Aris said...

Chegu Zubir

musuh yang satu pun dah cukup banyak..

cik najihah said...

lantak p je ape anon2 bagai dengan org yg x suke tu...ye syg

Anis Adila Aris said...

cik najihah

setakat ni tak ade lagi cik anon nie ganggu hidup aku..haha