22 April 2011

Rindu Bebeno Kat Belog :)

Assalammualaikum dan selamat sejahtera

Anis Adila Aris kembali menceriakan hidup korang semua, saja nak bagi korang rindu kat aku sebab tu aku diamkan diri sekejap. baru sekejap tak online dah dapat beribu-ribu email tanya kenapa tak online.Tanya khabar aku ni. Terima kasih la, buat susah korang aje. 
Tengok, senang-senang aku dapat dosa free sebab tipu korang. hehe


Biasalah aku kan sibuk study sebab tu tak online, ok tipu lagi. Yang ni yang betul, aku hantar laptop untuk diservis dan diformat, waa.. dah tak ada bunyi bising, keypad laptop ni pun berkilat-kilat dah aku tengok. Murah woooo hantar servis dalam u ni, kalau kat luar dah mahal sekali ganda.


Sini aku sajikan gambar tatapan untuk korang semua, ce teka ce teka gambar ni kat mana..


sorry gambar blur, nak tengok jelas belilah.........
nanti aku cerita :)



10 comments:

HAJAR hasan said...

err... masuk magazine eyk? huhhu~ ;)

CikHanis said...

suda beli :)tengok2 ada nama awak.

Anis Adila Aris said...

HAJAR hasan

gambo kecik je :)

Anis Adila Aris said...

CikHanis

mahal beno harga majalah tu kali ni..ish

mahirahnazlim said...

wahhh dia masuk mags laaaaa wuuu :)

CikHanis said...

hehe.tu la.tapi sbb ade muke member, beli jela :) support member kan ^.^.sume info bumper gak.tu y besh!

Munirah said...

wah wah..masuk magazine gitu..

cik najihah said...

pewit2..
kawan aku makin pemes haha

sabenazakey said...

wah,.majalah ape tu?

Anonymous said...

wooo dgn pkwe la tu kat mane ea?..ngaahaaa