02 April 2011

Sampai Hati Buat Macam NI

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Cuba tengok belog ni sekarang, dah tak secomel dulu. Semuanya pasal benda ni, habis semua hilang. Shoutbox aku yang comel dulu pun dah hilang. Benci la, banyak benda kena baiki balik sampai kena tutup kejap belog ni tadi. Sedih sangat-sangat. Dah la esok kena bangun pagi, lepas tu belog buat hal pulak. :'(


dalam kenangan, saya akan rindukan awak
pissssstttt : Kalau tak suka, cakap tau...

4 comments:

mahirahnazlim said...

comel belog baru ! ngee suka header

Anis Adila Aris said...

waa..ade jugak yang suke..hehe...
nie semangat ni nak teruskan berbelog..
tq awak :)

cik najihah said...

weh comel je belog ko..

Anis Adila Aris said...

cik najihah

ye kew..hehe..
aku cube nak suka..hehe