24 April 2011

Sampai Hati Korang

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Cuba tengok gambar kat bawah ni, menyirap beno teman


Apakah?
Hari ni ada 2 orang je yang singgah belog busuk ni. Awat? busuk sangat ke belog ni sampai korang taknak baca pun. Kecik hati ni...kecik hati tau.

Padahal semalam aku hadkan pembacaan ini untuk blogger, jadi orang yang ada belog boleh singgah. Ke pembaca belog aku ni semua orang yang tak ada belog. 

Takpe lah tak marah pun, silap aku lak tiba-tiba belog jadi mangsa marah aku. ceh.. hehe
Hari ni dah tak marah. :)

4 comments:

nur anis said...

saya pun sikit je visitor..huhu..mungkin sekarang ramai sibuk exam kan..saya pun jarang bukak blog sekarang ni,,

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

alolooo...cian kamo dear...tp cik bunga slalu singgah oke :) dun worry... ala, traffic tu actually bkn leh pcye sgt pon -__-

cik najihah said...

aku apetah lagi huhu..

sabenazakey said...

sabena singgah je,.