05 April 2011

Sekelip Mata Dapat 4000 Follower

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Mesti korang tengok cepat-cepat tengok jumlah follower aku kat tepi tu kan, tak payah.. tengok bawah ni sudah. Aku dah print screen, gedabak aku letak ni.



Aku tahu baru 400 tapi saje tulis 4000, belog aku, suka hati la nak tulis papepun..lalalalalala..

kerana entry yang tersangat la simple ni, follower aku makin bertambah setiap hari. Terima kasih banyak-banyak kepada Abg Ben yang handsome kerana buat segmen tu ye.hehe

Meh aku nak kenalkan follower aku yang ke 400, Mrs Sceretary





ini untuk mrs secretary
mintak maaf sebab tak cantik :(

Kepada semua yang follow belog busuk ini, terima kasih banyak. Sekarang ni saya tak boleh lagi nak blogwalking kerana broadband dengki dengan saya. Nanti bb dah laju, saya singgah belog kamu semua ye.
Kamu Semua Memang HOT


9 comments:

Diya Edhayaa said...

menanti singgahan anis.. hehe ;)

HAJAR hasan said...

wah! tahniah-tahniah~ hee. 400 sudah. x lme lg, 4000 plak. ngeh ngeh ngeh~

Anis Adila Aris said...

Diya Edhayaa

nnti bb dah laju..saya singgah belog kamu ye ..hehe :)

Anis Adila Aris said...

HAJAR hasan

Entah bile nak dapat 4000 tu..hehe :)

sabenazakey said...

tahniah2,.

mas saari said...

terima kasih anis atas entri ini...
selamat maju jaya dalam dunia blog keep in touch ok!

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

fuh cayalah! cunggap cik bunga nk kejar.. huhu...dah renew ic lom?

jom baca RENEW SEBELUM ANDA TERLAMBAT.. HA..HA..HA.. gelak jahat

riza said...

salam...datang sini jalan² dari blog BA... :)

anazira said...

nice blog......jom lah singgah d http://acuciter.blogspot.com