08 April 2011

Shaheizy Sam Berpelukan Depan Orang Ramai

Assalammualaikum dan selamat sejahtera

Dah seminggu ABPH 2010 berlalu tapi aku nak jugak buat entry pasal ABPH ni sebab bb baru elok. Tadi baru aku tengok ABPH kat you tube, so baru lah aku boleh komen kan.

Berbalik kepada tajuk entry ni * tajuk nak kontroversi aje*, kalau nak tahu betul ke tidak, jom la tengok video kat bawah ni.


Dah tengok? Aku tak tipu kan. Jadi, makin bertambah la peminat perempuan yang berangan nak jadi buah hati si Shaheizy Sam ni, mana tau nanti dia dapat lagi Anugerah Bintang Popular ni, ajak awek lak naik pentas.
Tapi ok la kan dia peluk cium mak dia nak banding dengan orang tu..ops..

gambar hiasan :)
Kalau tengok habis video kat atas, dia ada cakap yang dulu dia selalu ada dalam dewan dan tengok je orang dapat anugerah tapi sekarang dia yang berdiri kat situ.
Kalau nak kaitkan dengan dunia belog ni, kalau dulu masa mula-mula buat belog,selalu tengok belog orang lain ada ramai follower dan blogger popular tapi bila dah lama sikit, dah usaha, kita pulak yang berada di tempat yang selalu kita tengok tu.
Usaha kan tangga kejayaan :D

5 comments:

mrs chenta said...

hmm..... =)

sabenazakey said...

suka sam,.!!

cujen said...

sam memang best!


salam singgah dari CUJEN THE LEJEN

GIVEAWAY TERHEBAT

Wani said...

haha :D

Dda Ly said...

wahhh kata² akhir tu so true..jom berusaha tambahkan follower..:)

meh ke rumah,
~kerana dia model~
keep in touch ye...:) ♥♥♥