16 April 2011

Siapa Cakap PLKN Tak Best?

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Tiba-tiba rindu kat PLKN, mula-mula aku pergi PLKN kat KLCC ( Kem Latihan Cheneh Cemerlang) punya la tak suka, sampaikan aku fikir, kerajaaan ni habiskan duit aje buat semua ni. Tapi bila dah lama-lama, dapat geng sekepala, sangat la best dapat PLKN. 
Macam-macam pengalaman dapat, jadi mangsa banjir la, masuk hutan, dan banyak lagi. *macam ayat karangan*


Orang sibuk cakap PLKN penat, tak ada masa, dan banyak la benda-benda negatif. Padahal aku rasa banyak je masa free, sempat lagi nak dating bagai. Serius, sangat rindukan PLKN, kalau boleh nak pergi lagi. :)


ni la geng-geng sekepala :)
mereka sangat la best

ni masa kelas ........ (lupa lorh)

mereka lagi, sebelum pergi menembak :)

selepas menembak
belakang tandas pun jadi


malam kebudayaan
malam ni aku jadi MC ;)

dormmate 



khidmat masyarakat, setiap hari Rabu

sambut Maulidul Rasul





Ni ada video masa kami berkhemah dalam hutan, masak sendiri wooo..



nak kenal geng kami klik sini

5 comments:

faisal said...

plkn skang ni siap ade menembak lagi..tapi gov kalau nak buat program biarla tul2..mmmm..

http://faisalapardi.com/

sabenazakey said...

sabena xdpt plkn,.nsib baik..kalo x mesti itam..hu3

Anis Adila Aris said...

faisal

waktu saya dah ada menembak.. seronok ape, bnyak yg dipelajari :)

Anis Adila Aris said...

sabenazakey

dulu masa pLKN, serius hitam gila tapi lepas tu cerah la balik.hehe

cik najihah said...

weh gile sengal doe..hahah lawak gile tiqah gelak cm tut hahahahahaha
nak video ni......