09 April 2011

Tak Ada Yang Sudi Singgah

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Minggu lepas, aku jarang update belog sebab line internet lembab gila, jadi tak ada la aku nak buang masa depan laptop ni nak tunggu loading semua. Kalau ada aku update pun, entry yang entah pape aje. Tapi start semalam, line internet dah laju sebab memang broadband nie renew 8 haribulan setiap bulan. Jadinya, sekali 4 entry aku update dalam sehari. 

perbezaan hari sebelumnya

Jadi terbuktilah, kalau jarang update belog, jangan nak bermimpi la orang ramai singgah belog kita ni. Ye la, kalau aku pun tak ada maknanya nak baca entry yang sama banyak kali kan. Saboo je la..

pisssttt : musim exam nanti, aku tak tahu la apa jadi dengan belog aku nanti. 
*eleh Anis, bajek macam kau tak online je waktu exam nanti, menipu je tu*

6 comments:

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

all da best utk exam anis ;)
sis doakn yg terbaik utk kamu..

sharifahzakiah said...

saya selalu je singgah belog anis even xupdate pun :)

NaNaSaHiR DaTaNg KoMeN.. said...

TAHU TAKPE..SAMALAH...KALU ANNA TGH BZ..TAK SEMPAT NAK BUKA BLOG BERHARI2..TAKDE PELUANG LANGSUNG...BILER FREE JER, TERUS TERJAH BLOG KAWAN2..HEHEHHE

Anis Adila Aris said...

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥

tq kak... :)
InsyaAllah saya buat yang terbaik..hehe

Anis Adila Aris said...

sharifahzakiah

tq dear :)

Anis Adila Aris said...

NaNaSaHiR DaTaNg KoMeN..

blogwalking tu la yang boleh tambah kawan-kawan..hehe