27 July 2015

Masalah & Produk CMD

Hari ini aku nak share produk baik punya (sambil buat thumbs up) untuk korang semua.

Korang ada masalah susah nak buang air besar?
Korang ada masalah berat naik tak turun-turun?
Korang ada masalah badan dah nak sama macam tong drum?
Korang ada masalah period pain?
Korang ada masalah bla..bla..bla

Last sekali korang boleh isi sendiri masalah yang korang hidap. Yang ada aku mention masalah tu, semua masalah dari diri sendiri, jadi marilah baca aku nak bercerita pasal masalah dan PENYELESAIAN masalah aku.

Kalau dulu nak buang air besar tu punya la azab. Seminggu ada la sekali dua. Kau bayangkan, segala macam benda yang kita makan tu tersimpan lama dalam perut kita ni, jadi tu la penyebab toksik penuh dalam badan. Badan jadi lemah, perut buncit, berat naik tak turun-turun, macam-macam penyakit singgah tanpa segan silu. 

Lagi satu masalah, period pain. Kalau dah hinggap, nak berdiri pun tak larat. Kalau boleh tahan dengan minyak angin ok lagi, tapi kalau dah sakit sangat, kena juga telan panadol. 

TAPI

Tu dulu, sekarang boleh cakap hari-hari aku buat saham kat toilet (melabur). Pagi je, perut dah tak sedap mintak buang segala isi perut. Perut kempis, hati riang, badab pun sihat. Baju pun dah boleh pakai size M, kalau nak pakai S senteng pulak baju aku nanti. 

Period pain macam segan nak singgah. Kalau ada rasa sakit manja tu je, boleh lagi nak jalan-jalan shopping.  Period pulak elok teratur ikut waktu, tak lambat tak cepat.

Jadi apa yang aku makan? CDM ni la yang aku telan hari-hari.



Senang dengan satu produk ni boleh elok satu badan. Aku drop juga CMD dalam shampoo, rambut tak gugur sangat dan kelemumur pun tak ada. Ajaib betul produk ni. Dah la senang je nak guna, titis je dalam air atau makanan lepas tu minum/makan macam biasa. Jimat pun jimat, satu botol boleh tahan berbulan-bulan.

Aku kan selalu jual produk yang aku pakai then aku sendiri rasa bagus. Jadi, kalau korang nak order meh la wasap aku ; 0145318906. Sekarang ada promosi tau, beli satu percuma 1 botol 30ml. 



No comments: